Termene și condiții

Dorința noastră este să vă oferim o experiență de neuitat în Hotel Giuliano stabilind o serie de reguli de care vă rugam, în mod respectuos, să țineți cont.

Sosire și plecare

  • cazarea se face incepand cu ora 12.00;
  • eliberarea camerelor se face panain ora 11:00;
  • la solicitarea clientilor si cand hotelul dispune de spatii se pot aplica conform practicii internationale tarife speciale pentru ramanerea dupa ora 12.00 in camera astfel:
    • pentru ramanerea pana la ora 23:00 se va incasa 50% din tariful afisat;
    • bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje fara plata timp de 24 de ore;

Cazare

Cazarea fiecarei persoane se face prin completarea fisei de cazare pe baza actului de identitate; Cazarea copiilor pana la 7 ani se va face gratuit, iar pentru copii peste 12 ani se va percepe tariful normal.

Rezervare

Pentru rezervare completati formularul sau contactati serviciul rezervari prin telefon: 021.780.31.50; 021.780.31.51;   021.780.31.52; 021.386.04.56 fax , 0735.274.586 mobil; e-mail: rezervari@hotelgiuliano.ro

Anularea rezervarii

Orice anulare de rezervare se va face contactand serviciul Rezervari;

Nu se vor aplica penalizari daca anularea rezervarii (rezervare de pana la 5 camere) se va face cu cel putin 3 zile inainte. Penalizarea reprezinta contravaloarea primei zile de cazare;

Daca este vorba de o rezervare de 5 sau mai multe camere, atunci anularea acesteia se va face cu cel putin 10 zile inainte de data sosirii;

Pentru rezervari de grupuri (minim 10 camere) va rugam contactati serviciul rezervari.

Tarife

Acestea diferain functie de tipul de camera ales si de numarul de persoane.

Modalitati de plata

Este acceptata plata numerar (RON), card si transfer bancar.

Program functionare restaurant si bar:

Micul dejun se serveste zilnic intre 07:00 si 10:00 A.M. În restaurantul Interbelic si restaurantul Trattoria va asteaptam zilnic intre orele 10:00 si 23:00.

Fumatul

În cadrul hotelului nu exista camere destinate fumatorilor, exista locuri special amenajate unde se fumeaza.

Siguranta

Hotelul si spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incita hotelului, salilor de conferinta, restaurantelor si barului.

Spatiul de parcare si autoturismele

Unitatea hoteliera beneficiaza de parcare si asigura paza autoturismelor (sugeram evitarea lasarii de obiecte la vedere).

Nevoi speciale

Dorim sa asiguram cele mai bune conditii persoanelor cu nevoi speciale. Marea majoritate a spatiilor din hotelul nostru sunt accesibile si persoanelor in scaun cu rotile. Daca aveti nevoie speciala de orice natura, va rugam sa ne anuntati in avans, pentru a putea sa va oferim un sejur cat mai agreabil.

Animalele

Regula generala este ca nu este permisa cazarea in hotel a persoanelor insotite de animale si pasari. În cazuri exceptionale si numai cu acordul hotelului, cazarea se va face prin prezentarea la sosirea in hotel a certificatului national / international de sanatate (sa cuprindasi vaccinarile).

Vizitatori

Puteti primi vizitatori in camera dumneavoastraintre orele 08:00 si 22:00, fara costuri suplimentare, in cazul in care primiti oaspeti in intervalul 22:00-08:00 acestia vor trebui sa achite diferenta de tarif si sa se inregistreze la receptie.

Confidentialitate

Nu vom folosi niciodata datele cu caracter personal fara sa avem in prealabil acordul dumneavoastra.

Protectia Mediului

Reprezinta o preocupare permanenta. Lenjeria si prosoapele se schimba la 3 respectiv 2 zile cazare sau la cererea clientului.

Responsabilitati

Clientul este raspunzator fata de hotel pentru daunele provocate celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului daca greseala / intentia le poate fi imputata. Raspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau incarcaturii acestora.

Comportament

Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti clienti.

Fidelizare

Ne rezervam dreptul de a acorda bonusuri si discounturi in scopul fidelizarii clientilor nostri.

Clauze finale

Consideram ca orice client in momentul accesarii oricarui serviciu oferit de Hotel Giuliano (hotel, restaurant, bar, sala de conferinta) a luat cunostinta de termenii si conditiile mentionate mai sus si le-a acceptat tacit. Politica hotelului poate fi oricand modificata fara notificare.